J.Polski GIM 2/2 Jest tyle do powiedzenia STENTOR

  • Autor: Teresa Kosyra-Cieślak, Teresa Marciszuk
  • ISBN: 9788361245452
  • EAN: 9788361245452
  • Wydawnictwo: Stentor
  • Wydanie: Rok wydania: 2010, oprawa broszurowa
  • Strony: Strony: 232, Format: 22x27,6 cm

Lekturze, pracy z tekstem i kształceniu kulturowemu towarzyszy ściśle z nimi zintegrowana nauka o języku jako narzędziu komunikacji isposobie widzenia świata. W sposób planowy i konsekwentny podr
27,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny


Lekturze, pracy z tekstem i kształceniu kulturowemu towarzyszy ściśle z nimi zintegrowana nauka o języku jako narzędziu komunikacji isposobie widzenia świata. W sposób planowy i konsekwentny podręcznik uczy, jak sprawnie, poprawnie iskutecznie porozumiewać się z innymi, podpowiada, jak radzić sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych, jak stopniowo doskonalić formy pisemne i jak mówić do słuchaczy.

Wiedza gramatyczna, przydatna do lepszego rozumienia języka i sprawniejszego władania tym narzędziem, podawana jest w sposób systematyczny w stałym miejscu każdego rozdziału.

Teksty zebrane w podręczniku należą do różnych gatunków piśmiennictwa: literatury pięknej, piśmiennictwa popularnonaukowego, publicystyki, dziennikarstwa. Reprezentowany jest też dział tekstów użytkowych. Dobór materiału odbija zróżnicowanie języka i jego funkcji, a zarazem ilustruje rozmaitość aspektów omawianego tematu. Ważne miejsce w podręcznikach zajmuje także przekaz ikoniczny.

Nowoczesna metodyka, odpowiadająca wyzwaniom współczesności - to najważniejszy atut podręczników STENTORA. Seria podręczników ,,Jest tyle do powiedzenia!" przygotowuje uczniów do życia W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM, w którym łatwy ipowszechny dostęp do informacji wymaga wysokich umiejętności posługiwania się tymi informacjami. Autorzy podręczników z serii ,,Jest tyle do powiedzenia!" kładą nacisk na naukę czytania tekstów ze zrozumieniem i ich krytyczną analizę, formułowanie problemów i poszukiwanie własnych rozwiązań.

Konsekwentnie odchodzą od metody wykładu, którego celem jest wyłącznie przekaz informacji. Wiadomościom podawanym w podręczniku towarzyszą zadania, które pokazują, w jakim celu i w jaki sposób można daną informację wykorzystać.

Każdy temat naświetlany jest z różnych stron, tak by pobudzić dociekliwość ucznia, pomóc w zdefiniowaniu własnych problemów, otworzyć go na różne opinie iwizje, zachęcić do niestereotypowego myślenia.

Problemy, które odwołują się do doświadczeń ucznia, w pierwszej kolejności mają go skłonić do rozmowy, wyzwolić chęć dzielenia się własnymi doświadczeniami, anastępnie pobudzić refleksję i chęć pogłębionej lektury.
Stentor
9788361245452
Nowy produkt

Opis

Autor
Teresa Kosyra-Cieślak, Teresa Marciszuk