Zniżka 10%
  • Obniżka

Marketing w ochronie zdrowia

  • Autor: Aleksandra Czerw (red.)
  • ISBN: 9788376412337
  • EAN: 9788376412337
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wydanie: Rok wydania: 2010, oprawa: broszurowa
  • Strony: Strony: 176, Format: 15,5x23 cm
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak
40,00 zł
36,00 zł

  • wysyłka w 24-48h wysyłka w 24-48h
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę.
Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Difin
9788376412337
Nowy produkt

Opis

Autor
Aleksandra Czerw (red.)