Zniżka 10%
  • Obniżka

Reklama wczoraj i dziś

  • Autor: praca zbiorowa
  • ISBN: 9788379309085
  • EAN: 9788379309085
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wydanie: Rok wydania: 2016, oprawa: broszurowa
  • Strony: Strony: 188, Format: 16x23 cm
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać si
40,00 zł
36,00 zł

  • wysyłka w 24-48h wysyłka w 24-48h
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
Difin
9788379309085
Nowy produkt

Opis

Autor
praca zbiorowa