Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon

  • Autor: Jolanta Lux
  • ISBN: 9788372329431
  • EAN: 9788372329431
  • Wydawnictwo: Adam
  • Wydanie: Rok wydania: 2011, oprawa broszurowa
  • Strony: Strony: 324, Format: 15,5x25 cm
Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystaw
25,30 zł

Produkt chwilowo niedostępny

Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego.
Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych, realizują różne formy reklamy, komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli, studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.
Adam
9788372329431
Nowy produkt

Opis

Autor
Jolanta Lux